Related Posts with Thumbnails

9/02/2012

晴雨不離身必需品 ♥ 大愛非一般雨傘(送禮活動)

夏天天氣變化大,天氣好到不得了時候陽光超猛烈(ㆀ˘・з・˘) ,有時又落起雨⁝⁞⁝⁞ʕु•̫͡•ʔु☂⁝⁞⁝⁝,所以一把好遮又點少得?


一把遮由街邊檔十蚊把至百幾蚊都有,質素亦相當參差但各有捧場客,有人認為最緊要平,有人要求靚,亦有人要夠輕巧...


近期兔比包包入面總袋一把ULA雨遮,好天時遮太陽,落雨時擋雨,可能您會認為普通一把遮都可以做到,有咩咁特別呀?


打開細仔睇不論遮骨質料同遮布繨合都有相當質素


ULA遮骨採用高硬度強化鋁材,配合2段極高柔韌性纖維骨,兼顧重量及耐用性,重量只有約200g放入手袋以備不時之需都唔覺增加負擔


遮骨已經通過嚴峻日本雨傘測試,以及內地官方規定連續400次開關測試,確保400次後仍可以正常運作,而且係反骨設計,以機器模擬颱風進行測試就算吹反後都可以繼續使用,實在不可思議 ༼✷ɷ✷༽

坦白講兔比對用縮骨遮有點陰影,無幾耐前借用左同事把縮骨遮,收遮個時被遮骨夾到手指頭(見血呢 ><)好在ULA有嶄新専利防割手開關設計,以柔韌硅膠將開關位完全包住,全方位保護用家之餘手感更加舒適,另外以純銅片代替傳統鐵片仲加以打磨


由於兔比非常易曬黑,個人而言夏天最怕唔係落雨而係避無可避嘅猛烈陽光!


市面上有唔少銀色塗層嘅遮聲稱可以防UV,令大家誤會只有銀色塗層先可以防UV,其實係錯架!ULA遮布加入Dupont Teflon之外,仲有專業防紫外光塗層處理,經官方驗證防紫外線指數達UPF30以上,代表ULA採用防紫外光塗層有效地阻擋96%以上UV,搽埋防曬就唔怕曬黑啦~

ULA連細節都照顧周到,隨遮附有手繩同遮套,手繩上嘅紅色鈕扣可以扣住遮套尾部膠圈,咁就唔怕遮套不冀而飛啦!(通常新遮用1-2次遮套就消失無縱=.=)


ULA仲提供180天保修期,雖然雨遮補修唔算新鮮,某老子號嘅遮包永久補修,但價錢就非常貴,而ULA不過每把$78已有補修服務,而且有埋專人上門交收,試問邊有一把遮可以提供咁貼心嘅服務?

ULA遮一共9色選擇,除左普遍嘅沉實色調,仲有好sharp嘅紅莓翡翠芥末色調


就算落雨天撐住色彩繽紛嘅遮心情都好D~ (๐ ́꒪̐ꈊ͒꒪̐)ꐳ



除左網上訂購外,大家可以響特定嘅港鐵站搵到ULA自動販賣機,地點請參考 http://ula-umbrella.com/zh-hk/service/branch/


ULA Facebook Fanpage 宜家仲舉行「一蚊撐全家」活動,只要填妥表格就有機會用$1換購4把ULA遮,咁著數點可以錯過? !

答謝捧場兔比送出兩把ULA遮,Y!Blog及TheZtyle兩個主場各送出一把,今次送禮活動反應可以話係超級冷清,估唔到大家原來對縮骨遮無咩興趣呢~ (送skincare sample反而大家仲熱烈,想唔通...)都非常多謝支持嘅廿多位參加者!

得獎者如下:
日一卜 theZtyle)
夢悠熊(Y!Blog)

雖然不過係一把價值$78嘅遮,但相信您地會喜歡,兔比一兩日內會電話聯絡您地安排點拎獎品~ ^^


5 則留言:

  1. 雖然外貌設計對我來說很簡單,但它的功能卻很好,0岩哂我呢D重質勝於重外表的人!!

    回覆刪除
  2. 早前我已自購一把紫色, 除了大部份地點有販賣機好方便外, 太多顏色選擇令我目不暇給!!
    有防紫外線UPF30以上簡直是一流, 我在夏天實在十分容易曬黑。對於我365天有無論晴天、陰天或雨天都要用傘真是不能缺少它! 而且只有210g好輕巧, 放在包包都沒有負擔。

    有次不小心在大風打開, 傘骨彎了, 之後打去hotline, 最後面文了一把新傘, 有180天保養這個概念很捧!!
    我早前參加了1蚊買傘fb活動, 不過到現在還未有抽獎運呢...
    希望參加這個抽獎, 讓我可以得到另一款顏色的ULA傘~~心心

    回覆刪除
  3. 很多顏色選擇, 沉實與色彩鮮艷也有, 重量只有 200g 很輕身,
    防紫外線指數達 UPF30 以上, 有補修服務, 還有專人上門交收,
    這麼多好處, 只是 $78 很吸引呢

    回覆刪除
  4. ULA遮吸引我係因為聽講佢打風唔易爛~又防UV~仲要價錢合理,近附地鐵站有售,十分方便!!

    回覆刪除
  5. 顏色選擇多,反左遮都吾易斷!

    回覆刪除