Related Posts with Thumbnails

8/25/2010

玩指甲@20-8-10MirukuShop私甲派對

上星期五參加左MirukuShop私甲派對,好lucky第一次報就中纖^^

話時話我中四個時已經買左set KONAD玩,用過既次數十隻手指數得晒,因為印甲成功率太低,無咩心機好好去印.自從加入theZtyle行列之後經常見到大share自己D靚甲,平日無點玩指甲既我都被燒了,哩次機會正好偷下師~
 
因為遲到去到大家已經排排坐好,Jackie同阿枝準備左好多日本雜誌俾大家參考下款式,睇到眼花瞭亂,大家開始動手我仲未可以揸定主意,大落後...其他Sis講笑話我恐怕要留到12點

好多甲款可以參考呢~


一系列KONAD印油,咁多選擇好難make decision


最後用左橙同黃做主色,好Summer Aloha Feel~ 睇過Jackie示範後第一次自己用海綿印甲,先用閃粉白打底,再用海綿慢慢印出漸變效果,印嘅時間力度要好輕,我初初太粗魯印得好唔自然。最後用KONAD印圖案,今次只印打斜半幅花花圖案,對笨手笨腳既我難度好高,平時冇點用加上冇印過大圖案經常失敗收場,要阿枝從旁協助,真係要特別嗚謝佢咁好耐性教我!

完成品,橙黃色真係好match,呵呵~ 還OK吧?


阿枝出馬教路


各位Blogger Show off合照


臨走前敗了印甲片一塊,係夢寐以求既Lace圖案仲有好wild既豹紋

要係屋企多加練習印甲先得!


0 留言:

張貼留言