Related Posts with Thumbnails

9/02/2011

星級Salon用心施「髮」

留左一頭亂草兩年多,天氣幾熱都唔捨得剪走。因為對上一次剪左個bob頭俾兔比佬埋怨,絕大部分男生對長髮女都有種情意結吧~ 何況留長髮可以玩多d hairstyle嘛!靜雞雞話您知目前為止兔比都仲未試過電曲髮(之前都只係捲同吹曲),所以呢點都堅持留長髮試試!為左電曲兩年黎都只係稍稍修修髮尾,保持住一個悶蛋頭...

早前收到首個體驗剪髮服務邀請,由O.H. Hair Salon髮型師操刀剪個夏日髮型,第一時間問清楚可唔可以唔剪成短髮先接受~XD 收到邀請信一睇真係傻眼!剪髮服務盛惠$480,當時無了解過O.H. Hair Salon嘅背景,心諗太貴了吧?!原來O.H Hair Salon來頭唔小,開業已經超過 17 年,曾為多個大型演唱會及時裝表演擔任髮型顧問,同時亦參與多位影視紅人髮型創作。當中星級顧客包括李克勤、周潤發、鍾楚紅、周慧敏、黃日華、吳家樂、洪天明、陳庭威、梁榮忠、汪琳、關禮傑、漢洋、陳蕊蕊同新晉組合 MVG 等。 



位於九龍尖沙咀富豪酒店地庫二層,一出尖東站N出口行幾分鐘就到,非常易搵!環境寬敞舒服又夠整齊乾淨,無見到一地都係頭髮碎景象。





今次幫我落髮嘅係Yashi,先了解一下客人打算點剪,兔比表示自己想電曲唔要剪短髮。Yashi話兔比本身係one length頭,無layer可言睇落厚重,捲曲髮感覺會墜晒落底。佢幫兔比剪返富layer嘅夏日感長髮,感覺會清爽得多,之後去電曲髮都會好睇。



剪髮前當然要先洗髮,洗髮過程真係好認真講究,不單力度岩岩好,除左頭皮仲會按摩額同頸,感覺紓緩放鬆。不過其實兔比頗擔心按摩額頭個時會捽走底妝,因為皮膚狀態仲好差,都係靠化妝先可以見得人,OH NO



Yashi睇得出兔比好緊張,一再叫兔比望下唔係剪左好多頭髮,只係剪薄左頭髮長度其實唔覺剪短左,真係夠細心~ Yashi話幫客人造型好容易,但往往客人自己set就好難,所以佢會教兔比自己之後點造型。剪好吹曲頭髮俾兔比做個參考,然後拎埋捲髮捧教DIY曲髮造型,仲特別就兔比自己角度去示範點捲。



先將頭髮分成左右兩邊,然後兩邊各自分成耳前耳後,耳後頭髮可再以眼眉位作分界線分成兩束,用捲髮捧將每束頭髮分別捲曲。先由髮中捲起然後移至髮尾,如果捲度太過,可以馬上用手輕輕拉拉髮絲,每束髮絲其實無需過份捲曲,因為當成頭都捲成曲髮視覺上就已經好明顯。



Yashi明白前蔭長得快,叫兔比咪自己亂剪,可以打俾佢約返齋修前蔭,10分鐘內可以搞掂,又俾左好多針對造型意見,實在好體貼客人所需~ 唔係就咁同客人剪左個頭就話之你,服務絕對用心!

剪髮後成個形像清爽晒,時尚感UP UP UP!哩個捲髮造型富日系感覺,大愛!剪左個靚髮,人都開心D~



Yashi同其他O.H. Hair Salon髮型師響iMORE有教學片教DIY頭髮造型,大家可以參考一下喔~

1 則留言:

  1. 男生對長髮女都有種情意結 <-- very true

    回覆刪除