Related Posts with Thumbnails

12/12/2011

最差勁化妝工作坊 @ Anna Sui

Anna Sui那些年係兔比至愛化妝品牌(雖然宜家都喜愛),夢幻包裝加上玫瑰花香的確會令人著迷~

上星期收到SOGO CLUB EDM有Anna Sui聖誕化妝工作坊,馬上打去報名~ 尋日滿心歡喜去工作坊,最後係失望離開...


本來揾埋朋友仔一齊去,不過遲左半晝報名已經Full晒,只好一個人去,還好遇到Fungling有個伴~

成個場地有5-6張檯,每張檯坐4個人,每檯有一個BA standby。外面有Demo教授,但位置都係比較遠(兔比已經坐第一檯),個model坐側右邊面向backdrop,而makeup artist就化右邊面,基本上完全睇唔前面做咩


遲到關係急急忙忙化底妝,起初有BA協助遞上底妝產品,不過有嚴重深黑眼圈嘅兔比絕唔可以缺少遮瑕膏,點知原來佢地冇預備遮瑕膏,BA叫我之後去2/F專櫃拎gift個時借用

大家化完底妝,眼妝部分開始示範,BA已經叫大家搽定cream eye shadow,兔比唔明點解要咁急唔等大家睇埋先?不過算啦!反正根本唔知前面示範D咩,根本冇人在乎後面睇唔睇到

之後開始自己化眼妝,可惜化妝品非常欠缺,每檯每個色號得一盒眼影(聖誕限量眼影只得兩個色號),還好我地個檯岩岩每個色號得兩個人揀,如果唔係咪有排等,而且都顯得品牌吝嗇。


檯上除左化妝掃仲有即棄眼影海線捧同唇掃,當然衞生起見用即棄眼影捧一定比眼影掃好,可惜支眼影捧一邊搽一邊甩出黑色海綿碎,最後只好改用眼影掃...不過D掃都唔知有冇清潔乾淨,仲見到有D粉殘留響掃上(兔比參與個場已經係當日第一場)而且BA都無瑕照顧,我同Fungling都係自己波完成全妝,用佢D product自己有自己玩~ 

聖誕彩妝品有6色眼彩同唇彩,眼影顯色度高而且有超多閃粉,係bling爆之選~ 不過上眼妝前絕對需要響眼下搽上碎粉方便清理閃粉




之後去2/F專櫃換gift,但BA感覺唔多親切,只係望兩望拎左gift無借到遮瑕膏就走,由於兔比之後仲要去Shiseido活動,結果去搵cle de peau嘅朋友求救,一借concealor遮遮醜,真係聞名不如試用,遮瑕度高又唔乾,睇黎要入一支看門口啦!


3 則留言:

  1. 我都有去~! 都係冇人理我同QQ, 我地自得其樂!

    回覆刪除
  2. 我尋日去左gary chung x 瑪花個聖誕造型+化妝指導,咪一樣係差,得個睇字冇得動手,仲要聽gary不聽自吹自擂

    回覆刪除
  3. Hi, Tobit,我是卡卡呀! 閱讀你的BLOG大半年了。支持你! 加油!
    你不說我也不知道原來這次的安排是很差勁! 我以為不用付學費的話,質素就是差不多。其實我當時不停捉住BA姐姐問才肯教我怎樣配色和如何搽上面。
    我覺得自己都化得不太好。不過算了,反正ANNA SUI明年開始再沒有會員制度,我不會再有 9折,我也不會轉用其他牌子。
    所以我有看你介紹BARE MINERAL的影音文,有點興趣呢!

    回覆刪除