Related Posts with Thumbnails

11/08/2011

一試都嫌多嘅團購體驗@Sky21

兩三個月前見到有位於山林道嘅Sky21團購優惠,見到相入面嘅環境相當雅緻又有靚景睇,於是一口氣買左8位同一班好朋友飯聚




以上圖片專載自babybamboo.com

哩類團購券最煩係要先預約,同朋友夾好日子打電話去book先知booking超full,而且我地人多最快要一個月後,咁我地都理解,唯有book定兩個月後時間。事前已經問過邊日有位,booking個電話又難打,打到去book都唔代表有位俾,事關個接線人話如果有人包場就會取消booking,咁請問booking意思何在?唔通包場就係客,團購就冇俾錢?咁都算!最唔合理係前兩日都冇人通知到底有冇位俾(客人聽候佳音,好可笑吧!),唔通去到last minute仲期待有人包場?完全不合理!最後都要自己打去問...

有朋友仔之前話見到飲食雜誌介紹個環境幾唔錯,點知開餐當日上到去出入都幾大。地方好昏暗,又唔得乾淨企理,好彩個景除左遠左D都算唔錯,有個露台可以邊食邊睇景,不過落雨就唔知點算好


未開始上菜職員已經要我地俾左加一收費先(以原價計嘅加一服務費),最不滿係我地人多大家計數同夾錢都要一點時間,個職員放低張單唔肯走,硬係要企響度等好似要俾壓力我地咁,已經禮貌地叫佢俾D時間我地轉頭過黎,仍然郁都唔郁,唔通怕我地無錢俾加一?!感覺好差!

燒青口、翡翠螺同海中蝦算鮮味新鮮,無點調味所以會點沙爹或泰式醬汁




燒蠔真係太細隻,得個殼大,本來味道唔錯可惜有D燒到乾晒


秋刀魚無特別調味下好腥...


最令人失望係菜牌中嘅美味燒雞中翼、豬扒、雞扒同腸仔...成盆大堆頭咁上,坦白講未食見到一埋肉山已經無咩胃口,味道如何?唔荒好食,好似無點燒過,自己去BBQ個D一定惹味多多聲


所謂嘅蒜蓉炒蔬菜只不過係白烚菜,無任何蒜蓉香更加無炒過(忘了影相...)汽水同韓國啤酒係任飲,不過您想搵佢refill都難,好似無人理咁


美食算唔上,原價聲稱$468,如果哩餐係正價收費都真係呻笨!服務又差到不得了,再平都一定唔會再幫襯!


1 則留言:

  1. 我今日食過。真係超差。所以search下有無知音人完全唔抵。原價四百幾蚊同三十蚊燒烤包無分別。四百幾蚊去酒店食自助餐都仲好。佢而家收百幾蚊都賺到佢笑。佢收加一果陣超串話你以後買團購要留意細節。

    回覆刪除