Related Posts with Thumbnails

11/17/2010

為了靚靚就要去睇醫生!(第二章)

前文回顧:為了靚靚就要去睇醫生!(第一章)

上回講到兔比療程前見見醫生睇皮膚,仲約埋時候正式做Evvus皇牌Accolade激光去斑療程

到底色斑點形成?

黑色素細胞分佈於基底層細胞之間,作用是產生黑色素,保護皮膚減少受光線的傷害。若黑色素細胞老化而容易受刺激,令黑色素於不正常情況下大量產生,同時黑色素更容易於積聚後難以分解,形成色斑、膚色不均、暗瘡印/色印等色素沈澱問題


Accolade激光去斑療程原理

利用Q-switched 755nm Alexandrite波長打散黑色素,皮層的巨噬細胞將黑色素吞噬或藉新陳代謝或淋巴帶走,部份色素亦會浮上表皮層結痂而脫去。詳細原理可以參考 http://www.evvus.com.hk/treatment_tattoo.html 動態介紹。

Accolade激光去斑療程全過程

諮詢後相距兩日兔比再上返Evvus,同上次一樣報到再坐低等等,order左紅棗蜜一陣就送到面前,仲未飲完Assistant Nurse (AN)就出黎接我,佢好有耐性等我慢慢飲埋杯野先,不過實在唔想人等所以9秒9極速飲完


AN帶兔比先到療程房放低行裝後,就幫我箍好前蔭先卸妝潔面,手勢非常輕柔而且好仔細咁抹乾淨鼻旁等位置,每個步驟都會講佢做緊咩。

清潔完皮膚就素顏去影低皮膚做紀錄,正面左右邊各影一張。之後就返療程房坐定定等Dr. Lau黎,全程由AN帶住唔會行錯地方。等左一陣Dr. Lau就黎先睇睇皮膚,講講療程同意書上面既事項,當然無問題上面簽名就馬上開始。

第一步Dr. Lau先問一下想做邊part再用marker框位。Dr. Lau話兔比面上某幾點唔可以打,然後就解釋清楚原因。因為個D斑貼住毛孔或者係痣(痣要用第二種技術先KO到),仲有一大點Dr. Lau話一打黑色素會散開成一堆,商議好所有位置先繼續,而今次兔比會做兩邊面珠位。

第二步Dr. Lau會問清楚兔比有無對麻醉藥敏感,無問題就由AN搽麻醉膏係Mark左既位置,之後就要30mins等麻醉膏起效。AN貼心咁將椅背較低之後離開,等我可以趁哩段時間眠一眠, 期間佢會每10mins入黎睇睇。話咁快頭10mins過左,AN睇過皮膚無發紅或者唔舒服就再俾麻醉膏stay多20mins。30mins後AN抹走麻醉膏,然後通知Dr. Lau入黎開始療程。麻醉膏起效後覺得有點麻痺,無咩其他感覺,總之有搽麻醉個忽似唔屬於自己咁。

療程要開始啦!由於激光打到眼會好危險,AN先係兔比雙眼貼上一張保護片,貼住雙眼就會暫時開唔到,可以好放心。之後開始有凍風吹住面珠,聽到一下下“噠噠聲”,感覺到有野輕輕彈面珠位,無任何痛既感覺。由於凍風好強吹到個鼻,覺得透唔到氣好辛苦,兔比不其然深呼吸,Dr. Lau停一停問覺得點,我坦白講個凍風吹得令我透唔到氣。 佢叫AN幫我用板擋擋個鼻,感覺即時自在好多,然後繼續打一下停一停,打一下停一停...無幾耐就打晒兩邊面珠,等左陣無異常反應,就俾我開眼照一照鏡,見到斑斑位紅紅地腫腫地,似被蟲咬咁。Dr. Lau話會開消炎藥膏俾我返去搽,同提醒要做好防曬就先離開。

AN幫我厚厚咁搽凍GEL敷面一陣作舒緩,再抹走搽返面霜。AN再講講有咩product唔用得住同其他留意事項,仲派左張留意事項單張俾我。執埋行裝去影多次皮膚就可以簽單離開。不過兔比個前蔭箍到亂糟糟要搵個地方搞搞,centre有個梳妝檯位俾客人執執個樣先出門口,AN先帶我去然後拎埋飲品、消炎膏同單過黎俾我簽,簽完單講解完消炎膏用法,就同AN byebye啦~佢離開前叫我有問題可以打返黎。

梳妝檯整整齊齊,櫃桶有風筒同梳,檯面有水壺同hair spray,慢慢吹返靚個頭先行人。


療程後3日內都要搽消炎藥膏喔~


療程後第二日Evvus有職員打黎follow情況,問一下有無特別反應。

療程後所見所感

療程當晚:感覺面珠有D拿拿地,好似平日整損左咁,仲紅紅地不過已經無凸起,摸上去係平滑既。


第2-3日:無結焦,紅腫退左,只見斑斑色素變深色,好似由皮膚底浮左上面咁,摸上去無唔舒服感覺


第5日:不知不覺間斑斑變細點左,好似魔法咁~一睇相比較下自己都嚇一跳,效果非常好


期待稍後斑斑完全消失。。。究竟結果如何記得返黎睇啦!

待續...To be Continue

宜家唔只兔比同應邀既blogger可以免費體驗 Evvus 專業服務,你都可以!如果你都想了解清楚自己皮膚狀況,同諮詢醫生護膚要點可以click入 http://www.evvus.com.hk/edm/201007/CELLE0810I/form.aspx?ref=CBEBG1110B 登記

0 留言:

張貼留言