Related Posts with Thumbnails

11/05/2010

放火文!!!MAQuillAGE 5周年超奢華限量7色彩虹密粉

今日去SOGO 9/F Shiseido Promotion會場修眉,BA幫我化妝個時用左個新品,一拎上檯靚到眼都唔眨,係MAQuillAGE 5周年限量妝物,一個好似調色盤既密粉盒,好有jill stuart feel,超華麗!

一盒有7色密粉可以調較出自己最岩既色,全面用又得作眼影胭脂同highlight都得,問你點忍得手。

不過如果想帶佢返屋企都要等等,因為無現貨必須預訂,25/11先有貨拎

售價$1050 (唔太sure) 連掃及粉餅



SHISEIDO MAQuillAGE 5年來與你一起體現美麗脫變,於這特別的日子,SHISEIDO MAQuillAGE將經典七色蜜粉注入流行元素,獻上閃爍奢華5周年限量極致美粧產品Powder Celebration (包括極致七色美粧蜜粉及極致美粧蜜粉餅)。由即日起至11月24日,你可親臨各專門店或專櫃優先預訂,搶先體驗SHISEIDO MAQuillAGE美麗脫變。(11月25日正式發售)

七色蜜粉,可自由配搭使用。不僅締造極致光感美肌,更揉合護膚粉末,修護素肌,同時更具阻隔紫外線功效。無論是調色時還是上粧後,時刻吐露淡淡富透明感的甜蜜花卉香薰香氣,令女性魅力昇華。
由七色極致美肌碎粉調配而成的特別色調,透亮棕黃色的細膩蜜粉粉餅。提升持粧效果的同時,保護肌膚免受紫外線傷害,締造持久極致光感美肌。粉末表面修飾以珍珠粉末,閃耀動人光采。

0 留言:

張貼留言