Related Posts with Thumbnails

3/13/2011

洗顏保濕都有專科?!(下篇)

上回講到兔比出席左「洗顏專科」白繭泡沫大揭祕活動(前文回顧:洗顏保濕都有專科?!(上篇)),獲贈一套「洗顏專科」同「保濕專科」返去慢慢試,包括皇牌產品Perfect Whip(超豐盈潔面泡沫)、Perfect Oil(深層潔淨卸妝油)、Perfect Gel(溫和清爽卸妝啫喱)、Perfect Puff(高效柔潤卸妝棉)同「保濕專科」滋潤型。

「洗顏專科」全員


Perfect Whip(超豐盈潔面泡沫)



擠出約2cm於掌心加水搓至起泡,唔用任何起泡工具都可以輕易搓出豐厚細密泡泡,起初兔比唔慣用泡泡潔面起泡唔多,原來要落多水先OK,建議睇睇代言人宮崎葵親身示範點搓出濃密潔面泡泡


往全面輕輕按摩,感覺好輕柔舒服,過水後乾乾淨淨,又不會覺得繃緊,讚!

不過兔比係死懶鬼,每次要費時起泡真係有點煩,如果可以一擠出黎就係泡泡就好啦!

Perfect Oil(深層潔淨卸妝油)


泵裝方便使用,建議每次泵4下約2ml份量,每次用完用返個附設個膠圈頂住個泵頭,以防唔小心泵到周圍係

透明卸妝油,質地好薄身好易推開,同其他品牌出品一樣乾手用,全面推勻後,加少少水稍稍乳化先用水沖乾淨


卸除左絕大部分彩妝,gel eyeliner同mascara都卸去九成,不過就去除唔晒微細閃粉粒子,建議再重複用產品卸多次。少少入左眼都唔會令眼仔覺得唔舒服,就算未用潔面產品洗多次都唔會覺得油同笠,當然good practice係洗多次啦!


簡介話微細粒子可深入手孔,連黑頭粉刺都可以帶走,但個人覺得不至於深層潔淨,黑頭粉刺都差唔多

Perfect Gel(溫和清爽卸妝啫喱)



乳白凝膠狀,乾濕手都用得,比Perfect Oil更方便。擠一粒車厘子份量到掌心再點響臉頰、鼻、額頭同下巴位,然後打圈推勻全面,喱啫配方同皮膚上化妝品混合後將化妝品包圍,2 way使用可用面紙抹走或用水洗走。




潔力明顯比Perfect Oil弱,卸去八成gel liner同mascara,同樣去除唔到微細閃粉粒子,而且用面紙抹走之後都有點黏笠,始終都係水洗比較好,優點係感覺比卸妝油溫和,如果卸淡妝可以考慮,濃妝用返卸妝油吧~


Perfect Puff(高效柔潤卸妝棉)


包裝細細可以袋響手袋,隨時可以用。三層構造,底面柔軟棉層,中層滲透卸妝液,卸妝液份量唔會過多,取出個時無滴漏。


質地厚身唔會抹兩抹就爛,擦上肌膚觸感舒適


雖然方便但潔力不足,用勻底面抹都唔能夠完全卸晒個淡妝(只係上左粉膏同胭脂),用卸妝水抹仍然可以抹到污糟野,一包得8張恐怕要完全卸妝兩次就用晒。

「洗顏專科」響日本仲有Perfect Milk同Perfect Liquid,對Perfect Liquid比較有興趣,唔知幾時香港先有呢?

「保濕專科」化妝水

今次試用係粉紅色蓋滋潤型


透明厚杰身液狀,密度好高


連牛爾老師都推,賣點係一支具備化妝水、精華及面霜功效,換言之可以省節搽精華同面霜



雖然建議用法係用化妝棉上,不過兔比用手當面霜咁搽上面按摩,之後再輕拍至吸收,即時覺得水潤不過吸收時間比較長...但完全吸收後唔會笠

連續一星期早晚用佢,朝早搽完佢就直接搽Base出門,晚搽完再薄薄加一層Night cream,無搽B5都唔會覺得乾,不過最近天氣唔太乾燥,如果太乾可能唔夠潤要加面霜,春夏黎講都夠。

「洗顏專科」同「保濕專科」都屬平價開架產品,屈臣氏萬寧已經上架,大家都不妨一試!兔比個人推介Perfect Whip,卸妝品反而感覺一般,對濃妝黎講潔力似乎有點不足。


1 則留言:

  1. ★☆CHRISTYCHRISTY遊樂場★☆2011年3月15日 清晨7:43

    support.. 多d分享好野 一齊變靚d

    回覆刪除